vrijdag 21 september 2012

Celebration, Wintergarden,Seaworld, Texas Roadhouse,Target.

Vanmorgen eerst even flink wat rondjes gezwommen in ons prive zwembad… want als je niet oplet wordt je hier zo rond als een tonnetje.. hahahaha

Daarna samen even bedacht wat we gaan doen.. We wilde nog even naar Celebrations naar Starbucks, Walt Disney heeft dit ‘dorpje’ gebouwd voor zijn oude dag en ziet er een beetje uit als een decor.

Erg mooi allemaal.. en wonen allemaal ‘nette’ mensen.. maar vorig jaar is er wel iemand neergeschoten.. netjes opgeruimd..hahahaha

P1020941 (Kopie) P1020942 (Kopie)

Toen bedachten we ons om naar Wintergarden te rijden, daar moet een leuk groot winkelcentrum liggen, want die hebben we hier in de buurt geen 1.. is wel een eindje rijden maar een leuke weg langs de sinasappel velden dus erg leuk… met natuurlijk erg leuke muziek!!!!

P1020943 (Kopie)

Richard moest naar the Old Navy.. soort Zeeman voor onze begrippen..hahhahhaa Leuke winkel..maar niks aparts..hahaha

P1020944 (Kopie) P1020945 (Kopie) P1020946 (Kopie)

Bij deze winkelcentrum moest ook een grote petsmarket zitten, niet waar ze dus hoeden verkopen maar pet is een dier in het Engels.. dus een dierenwinkel.. en het winkelcentrum is zo groot dat we echt een tijdje aan het zoeken waren voordat we die gevonden hadden.. en gevonden…

En mijn vriendin ook gelijk gevonden.. de klik was er gelijk.. kijk en huiver… heel zielig..

Met de grijze poes had ik echt een klik.. ik vond ze zo zielig.. ik kon geen afscheid nemen..

kat kat1 kat2 kat3

Ik weet niet wat het was.. we voelde elkaar gelijk aan.. sommige zullen denken dat ik dat bij elke kat heb..maar dit was anders.. maar goed.. ik weet dat ik ze niet mee kan nemen.. dat weet ik.. maar toen ik ging bleef ze me aankijken.. buiten op het bankje heb ik gewoon zitten huilen.. ze zitten zo zielig in zo’n kleine kooi.. ik weet ook dat ik niet had moeten gaan kijken.. Heb nog een brok in mijn keel.. Ze hadden de poes weggedaan omdat de ‘eigenaar’ niet van katten hield.. k.. mens.. Maar goed.. hoop dat deze poes snel lief personeel vindt…. pfff wordt vannacht weer niet slapen…

Daarna wat gegeten bij Subway en doorgereden naar Seaworld.. we houden het vandaag bij de dieren…

Weer totaal niet druk en hebben gelijk Manta de achtbaan 2x achter elkaar gedaan.. daar lig je in.. geweldig.

Naar de dieren gaan kijken, die er deze keer wel waren want het was bloed heet en dan mogen ze wel los.. Erg leuk!

P1020947 (Kopie) P1020948 (Kopie) P1020949 (Kopie) P1020953 (Kopie)

P1020963 (Kopie) P1020958 (Kopie) P1020960 (Kopie) P1020961 (Kopie)

Voor volgend jaar zijn ze iets nieuws aan het bouwen met pinguïns waar je met een boot doorheen gaat.. dus dat willen we volgend jaar wel meemaken..ahahhaha

P1020964 (Kopie) 

Daarna nog een keer de show Seamore and clyde. Vooral de voor show is erg leuk met de mime speler.. erg leuk.

P1020965 (Kopie) P1020971 (Kopie) P1020974 (Kopie)

Daarna op ons gemak richting de uitverkoop winkel gelopen van Seaworld, ik noem het gulver reizen maar zo heet het helemaal niet..Gulf breeze heet het.. maar boeie.. en daar twee mooie drink glazen gekocht van Manta voor 8 dollar samen.. dus een koopje.. als ze heel blijven in mijn koffer.. hahhaha

Op naar Texas roadhouse.. dat vonden we vorige keer zo lekker eten dat we er weer naartoe wilde. En hadden nog een bon voor gratis gebakken uien als voorafje…

En weer heerlijk gegeten.. Niet duur en heerlijk! Dat is toch wat we willen! Richard heeft zelfs van deze eettent een T shirt gekocht.. zo goed vind hij het..hahahaha

P1020977 (Kopie) P1020978 (Kopie) P1020979 (Kopie)

Daarna nog even naar de Target supermarkt.. ik was Richard kwijt en hij mij.. dus na 45 minuten elkaar gevonden..hahhaha wat zijn die mega mega groot..hahaha Nu lekker bank hangen. Ik neem een slaappil want anders kan ik echt niet slapen.. denk steeds aan die zielige ogen…. Groetjes…

2 opmerkingen: