maandag 10 september 2012

Vertrek

Omdat op dit moment internet niet werkt bij ons appartement weet ik niet wanneer ik dit kan versturen. Sorry dus dat het wat langer duurt dan je van ons gewend bent.

P1020153 (Kopie)

En we vertrokken.. Vlucht naar Newark 8 uur ging geweldig goed.. Ik (Anja) kreeg natuurlijk weer flinke hoofdpijn maar medicijnen bij de hand en toen was het wel een klein beetje te doorstaan.

Immigratie dienst ging ook allemaal snel. Wat gegeten en rond gelopen en na 3 uur wachten konden we instappen voor de laatste vlucht van 3 uur naar Orlando.

We kwamen op tijd aan maar omdat het regende en onweer was kwamen de koffers niet, daar hebben we wel een tijdje op moeten wachten.. maar .. we hebben drie weken in het vooruitzicht.

Dus dat uurtje wachten vonden we niet zo heel erg, naar mensen kijken hier is al een attractie opzich..hahhaha

Onze auto opgehaald en papieren opgehaald bij hotelbeds en naar ons appartement Cane Island.. geweldig.. 1 woord geweldig.. wat een mooi appartement. We hadden natuurlijk wel al wat filmpjes en foto’s gezien maar wat mooi! 2 slaapkamers met tv, grote keuken met mega koelkast super groot enz. enz., huiskamer met mega tv en en ieder een eigen badkamer met bad en douche en ieder een eigen wc en twee inloopkasten.Super mooi. Nadeel.. we kregen internet niet aan de praat.. maar dat laat ik aan Richard over.. ik had nog flinke hoofdpijn dus ben gelijk naar bed gegaan.

1 opmerking: